Feelings

I walk along this empty street
This empty street about my life
The world goes round and round
Day. Night. Day. Night.

My feelings are moving high and down
Down and high - again and again
The world goes round and round
Day. Night. Day. Night.

Now I'm sitting under a tree
Under a tree of wisdom
The world goes round and round
Day. Night. Day. Night.

Asking myself, my heart is beating to the limit
Beating right in time
The world goes round and round
Day. Night. Day. Night.

Underneath the moonlight I'm losing myself
I'm losing my dreams
The world goes round and round
Day. Night. Day. Night.

C Tina

Kommentare:

  1. I don't like it. I love it! Your Poetry Slam is amazing! Because it describe exactly how our world and our feelings are. My sweet Principessa, why are you so talented? :D

    Love,
    Natalie

    P.S.: Not your math teacher....

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Na jaaa.... So talentiert bin ich nun ja auch wieder nicht... Darüber lässt sich jedenfalls streiten xD
      ... Und du bist dir sicher, dass du nicht meine Mathe-Lehrerin bist? Ehrlich?
      *puhhhh*

      Liebste Grüße und hab dich gaaanz dolle lieb,
      Deine Tina ~

      Löschen

Du willst mir einen Kommentar schreiben?
Na dann schieß mal los!
Ich freue mich sehr über jeden einzelnen Kommentar sowie natürlich konstruktive Kritik und Deine ehrliche Meinung.

Ich werde versuchen alle Kommentare nicht nur zu lesen, sondern sie selbstverständlich auch zu beantworten (:

Liebe Grüße,
Deine Tina ~